2009♥

FAN vad jag saknar 2009?, allt var nästan perfekt utom att ja bråkade med massa..
men alla minnen man hade fyfan vad ja saknar det,?
åh. Här kommer lite bilder från året 2009 iaf.


GM olofström -09


diskos ♥ topi,waltteri,jag,jussi,toni,lassi   saknar er som fan!


åh jussi ♥


mina älskade vänner !=)


jere & jussi ... snart 6 månader sedan ♥


klassresan alice & kajsa



klassresan...


typ 4 dagen i skolan...


min födelsedagsfest... naaw ruben ;b


julklappsjakten, ! anton, jag & julia (a


liseberg med friidrotten <3


cypern -09


cypern -09


rix fm med bästa ♥


Kommentarer
Postat av: sara

saknar allt med friidrotten :) maja å allt du vet;)

2010-04-02 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0