big love.

FRIIDROTT,! seriöst det gå inte att beskriva hur mycket jag älskar friidrott, över hela mitt hjärta och har gjort snart i 8 år. Fast jag ska byta grupp från Ljungby till Växjö det är komplicerat.
Men iallafall här får ni några bilder från friidrotten, på mina kompisar och några från tävlingar (:


emelie,tilda,jennie        pallasspelen malmö     jonathan & denise     borås träningsläger.



emelie,denise               julia, deniseeeee       julklappsjakten           SPÖKE.


denise, emelie                 philip sötnos :D          basseeeeeeeeeee      simon ...


lisa & denise                 denise & massa andra   samma                   syster & johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0