D e n i s e, m i l l a n, m a r t i n....

kom nyss hem från stan.Det var verkligen skit bra dag idag asso, vi åkte in till stan och sen bytte vi buss till POLISSTATIONEN, vi fick vänta ett tag sen kom polisen och ville snacka med oss, vi fick berätta allting som hände, inte alls kul vi fick berätta att vi satt p å mcdonals o blattarna kom och typ tog mej på bena och ihåret sen tog jag kort på dom,så fick visa polisen kortet och sen ville han ha min mobil och typ förstora upp bilden..
HAN TOG MIN MOBIL I 40 MINUTER !:O
och ja fick panik typ.. haha efter det så åkte ja,millan & tobbe tillbaka in till stan.
ja o millan åt på burgeking. Sen smsade martin mej att vi skulle in så vi träffade martin & oliver. första gången liksom inte lite pinsamt?!
hahha. Sen stack vi till gården som jag skrev om på förra inlägget. Va med typ massa blattar, hahah typ åldrrna 13-17 -.-
sen gick vi tillbaka t bk för millan skulle äta sen stack martin hem, tråkigt-.-
sen tog vi bussen hem o sitter vid datan i morgon åker vi hem, jag älskar dig bästavän ♥

Kommentarer
Postat av: millan

älskar dig med bästavän!<3

2010-04-08 @ 21:10:19
URL: http://millanplace.blogg.se/
Postat av: julia ♥

så du tycker att jag ska göra det? :)

saknar dej med <3

2010-04-08 @ 21:49:21
URL: http://jjuuulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0