denise är bäst '


MIMMI STENBÄCK !
vi träffas alldeles för sällan nu förtiden.
vi var typ ofta innnan, du är verkligen en underbar person.
som man kan lita på, jätte bra kompis och söt, (:
tycker att vi ska börja om från början, o träffas oftare?
jag finns alltid om du vill snacka, o blablabla.
hahah,vi har ngr minnen tillsammans.
typ som ljungbydagarna, när vi va hos henke och va hos mej o allt.
jag älskar dig ♥


LUDDE LOEFFEL !
du är verkligen en bra kompis, vi typ messa och blablabla.
vi har inte träffats ännu, men jag tkr att vi ska ! elr, ?
bor ju typ bara 40 minuter ifrån varandra.
 ska t växjö flera ggr i veckan efter sommaren.
du är skit snäll, o söt, (:
alla i trojashockeylag typ säger att du är skit bra på hockey.
så får väl tro på det hahah, :)
puss ♥


ELVIRA FAVORITKOMPIS PETTERSSON =D
elvira, vart ska vi börja?
du är en utan mina bästavänner okej du är det.
jag kan inte beskriva dej med ord.
du är mer än tusen ord du är helt klart bäst.
vi har många minnen tillsammans,
du är sjukt snäll och rolig som fan.
kommer du ihåg när vi blev jagade av raggabilen?
haha kan inte räkna upp alla minnen.
jag älskar dig bästa♥



EBBA SVEGMAR !
en utav mina bästa vänner och kommer alltid att vara.
vi har alltid roligt när vi är,och vi bråkar inte så ofta xd
duär en fin vän som är ganska lugn av sig i skolan, men när man är med dej
är du typ galen, och det gillar vi :D:D:D
vi har många minnen tsm .
som när vi blev jagade av rggabilen, när vi va i tyskland,ullared.
och vi gör olika saker typ varje helg.!
jag älskar dig vännen min ♥



MARTIN någonting..
hhaha, du är sjukt snäll o söt.
millan typ hittade dig på bdb sen addade jag dej sen smsade vi.
du är en bra kompis, som snacka skånska -.-
haha,
nu ska ja fixa mej sen drar vi t stan o träffa DIG,:)
ses, puss♥


Kommentarer
Postat av: mimmi stenbäck

denise vi ska absolut ta allt från början<3

och umgås oftare.

o du ,minnena vi väl har är otroliga!

o det ska bli fler grymma .

jag tyckte det var sjukt mycigt att poppa popcorn hemma hos dig:D

hihi

jag älskar dig <3

2010-04-07 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0