eric ?!

HAHA, här ska ni se eric som har världens självförtroende.
han ska vinna på lördag eller dom ska vinna, växjölaget kan suga min kuk, och en kille i laget kan suga av sig själv HAHA vet att du läser detta nu men care säger jag bara , jag har ju bara rätt.
aja, ERIC ANDERSSON?! listen at me now.. (fel?) men du åh jag bli galen.
DENISE PETERSSON har alltiid rätt så fuck off, ni kommer vinna :D:D:D


denise: så vinner ni
eric:haha men vi har faktist aldrig vunnit över de, men det är för att de har den bästa 96:an jag o alla sett, charlie han är grymt bra
denise: :o men ni ska vinna
eric: hoppas man kan
denise: jag lovar
eric: :/
denise:MEN NI SKA vinna.
SLUTA TJURA O TRO PÅ MEJ
FÖR JAG ÄR BÄST O JAG ÄR DIN VÄN
O VÄNNER STÖTTAR VARANDRA
OCH OM JAG SÄGER ATT NI SKA VINNA
SÅ SKA NI GÖRA DET
FATTRU ?!
eric:haha ok :)

VET INTE VARFÖR JAG LA UPP DETTA MEN OKEJ, detta va till dej eric,
höhö ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0