internet sönder !

hejhej, kunde inte blogga igår för internet fungerade inte, men hoppas på att det fungerar idag när jag kommer hem så jag kan blogga lite då oxå. Men iallafall i går var jag i skolan ramlade på väg till skolan oxå -.- senare skulle jag träna friidrott men hade ont i kvät så stannade hemma istället. På kvällen skulle jag va med elvira men hon va i ullared så hon kunde inte va. :( det roligaste på dagenb va att jag snackade i telefon typ i 2 timmar sammanlagt med personer ifrån växjö höhö o lite andra.
men nu sitter jag i skolan och ska snart ha svenska ;b idag bli det att plugga kemi & biologi.
Ikväll kanske jag går ut med elvira beror på hur hon mår och sånt. puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0