jag älskar dig.

allt jag gör bli bara skit, allt jag säger bli bara fel vad ska jag göra.
jag älskar dig sjukt mycket, jag kan inte sluta tänka på dig varje dag jag kan inte sluta.
du är en del av mitt liv hoppas du kan förstå hur mycket du betyder för mig.
det är inte ofta jag jag är så här kär, jag har fastnat för dig, bara dig ingen annan.
första gånen vi träffades va jag helt cp jag visste inte hur jag betedde mig, förlåt.
vi kunde träffas på ett helt annat sätt.
först va vi bara kompisar, sen blev det mycket större jag älskade dig och gör det nu med.
jag vet inte vad jag ska göra längre, det känns som allt jag gör är fel, och allt jag säger.
jag skulle kunna skriva tusen rader till om detta men jag kan inte.
du kanske tror att jag sitter här glad, nej jag gråter som FAN.
tårarna bara rinner ner mot kinden, när du läser detta hoppas jag att du förstår.
förlåt om jag är en sån jävla idiot ibland som säger kaxiga saker, och sånt.
men du fattar inte hur mycket jag älskar dig,
det finns ett namn i mitt hjärta och det vet du.

Kommentarer
Postat av: den du älskar

jag älskar dig.

men du kan inte förstå det .

du tror säkert att jag går runt och playar dig.

men det gör jag inte.

jag har gjort dumma saker mot dig som jag åndrar enormt

förlåt.

förlåt

förlåt.

jag hade villjat stryck dom nu.

men när du sa,

'' det känns inte som du gillar mig mera ''

dog jag inorbords.

jag dog.

jag gav upp hoppet.

för då känndes det som inte jag dög.

även om du inte menade så.

jag dog

och jag gav upp.

men så sa du dom 3 vackraste orden,

jag älskar dig.

då blev det ljust, jag blev glad.

men sen så känndes som att du inte gillade mig mera.

jag tänkte kanske att du hittade någon annan,

eller jag vet fan vad jag tänkte,

för jag tänkte bara på dig.

men jag blir arg/ledsen när du skriver att jag dissar dig, för det sku lle jag aldrig göra.

aldrig

aldrig

aldrig

och det jag skrev idag,

ångrar jag

JÄTTE

JÄTTE

JÄTTE

MKT!

jag vet inte hur jag ska göra för att du ska förlåta mig.

men allt blir skit.

och det gör så ont

ont i hjärtat när du skriver att du gråter.

men när jag frågar om det är ngn säger du nej.

och så säger jag , jag ser att det är ngt,

men du bara, nej det är inget, inget.

men sen så är det ngt, och då litar ju inte du på mig.

då vill du inte prata med mig om allt,

och då känns det konstig

och då litar inte du på mig

du kan inte prata med mig om allt.

du vågar inte prata om allt.

jag försöker, jag försöker.

men allt skiter sig.

jag vill va hos dig nu,

trösta dig

och be om förlåtelse,

men det är så långt bort.

jätte långt.



men,

denise petersson, jag älskar dig.

<3

2010-04-20 @ 18:45:34
URL: http://supersmurfen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0