onsdag eftermiddag.

tjenixen, kom hem från skolan nu, tog en macka och min goda vaniljmilkshake (a)
snackar med jonte på msn, fick reda på att han har en sjukdom och massa annat.Så han kan inte tävla eller träna friidrott på flera månader, fast han kommer och kolla på Världsungdomsspelen den 2-4 Juli det kommer bli skit kul
skoldagen var ganska okej, fast egentligen hatar jag onsdagar! biologi,kemi,musik,spanska,fysik alla tråkiga ämnen på samma dag. Gjorde ett prov i musik fattade typ ingenting. Men iallafall efter skolan fråga Alice & Elvira mej om jag ville följa med dom ner på stan, jag fick säga nej för om ingefär en och en halvtimme ska jag ner till Lagavallen o träna friidrott med Sara. Men nu ska jag dricka upp milkshaken och äta upp mackan och sen kolla på tv sen drar jag, hörs senare ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0