torsdag

hejhej,kom nyss hem från stan ! efter skolan gick jag,ebba,elvira,elin,lydia ner till roddys o fikade men kunde ju inte fika polisen ringde dom förhörde mig i en halvtimme ah men dom ska ringa i morgon med.
Efter det gick vi till hembygsparken lydia,elin,dani hade redan gått hem, men iallafall så träffade vi elvira,daniel där sen kom robert höhö. efter det stack vi hem eller jag,elvira,ebba och satt i min trädgård. Imorgon är det fredag och ebba elvira åker till falköping óch kommer sakna dom fett mycket ! men får la va med sätte ;)
men nu ska jag snart snacka telefon så vi höres =)

Kommentarer
Postat av: I am the fendippitous shell of life

Varför ska de ringa dig då?

2010-04-29 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0