01.09

tjenixen, innan kom elvira hit för jag och ebba var här, sen typ stack vi till maxi med mamma och handlade till helgen, efter det gick vi någonstans sen kom adam,ludde & oliver vi typ stod och snackade med dom, sen kom oliver & jesper haha blöö. Sen stack vi iaf, hem till mig hämta cyklarna och sen skulle vi cykla hem, men då kom adam och roade oss en stund lr mest elvira (rawr) hähä, sen cyklade jag hem till pappa i möööökret skulle hämta en sak sen hem till mamma igen. Nu väntr jag på att en ska ringa, sen sitter jag väl vid datan en stund sen sova.
Imorgon blir det växjö med massa härligt folk, slänger nog in några inlägg imorgon innan vi åker. / denisepetersson


- bilden är tagen i halmstad -10

jag trodde på oss, men när jag ser dig med en annan, då försvann tankarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0