23 augusti

hejsan, tänte ta och babbla upp lite om skolan idag. Det var verkligen härligt att komma tillbaka nu efter ett lång och härligt sommarlov. Vi samlades i klassrummet, mycket info och sen fick vi glass, sen mötte vi andra klassen i brännboll och vilken klass är bäst? jo vi, vi vinner alltid över dom haha. Ajja inte så mycket att berätta omförutom att man träffade alla personer igen. Efter skolan stack jag hem, sen ut med ebba,elin,elin,lydia & elvira vi stack t roddys och fikade där vi träffade sara och alla dom. Sen gick vi en runda på stan och kollade lite, fyller ju år snart så får väl önska mig någonting, vet inte dirkt vad jag vill ha haha. Nu sitter jag hemma hos pappa och har varit här ett bra tag, ska städa gaderoben nu och sen lägga imig och kolla en film. Hörs senare


haha jag och ebba för något årsedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0