28 augusti

hejsan. Vaknade runt kvart i 10 idag sen såkte jag,pappa,emma,abbe och matilda t dagis där mamma redan va. Min syster emma fyller år på måndag fast det gör ju jag med men iaf hon skulle ha kalas där. Efter en stund kom typ alla barn och blablabla fast jag satt i  ett annat rum och gjorde lite annat (misstolkas inte) haha. Vid 1 ungefär var allting slut. Så jag och pappa och alla syskonen åkte ut t farmor där hon ska ha fest, så nu sitter jag hemma hos farmor och ör ingenting, vääntar bara på att mina kusiner ska komma och alla andra i släkten. Vi ska sova här inatt med i bussen, fan vad kul! men jag kommer og uppdatra lite senare ikväll. kommer inte bli så mkt uppdateringar idag så ni vet. Men nu ska jag sstrax ut och äta så vi hööörs :)

-2 dagar kvar sen bli jag 14 :D



Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha tack du! den är lite tråkig men orkar inte med bättre.

2010-08-28 @ 16:13:32
URL: http://americassuithearts.blogg.se/
Postat av: isabella

sv; tack :D

2010-08-28 @ 17:14:46
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0