josefin vill säga grattis

hey, josefin som skriver hihih. Ville bara säga ett  STORT GRATTIS till denise som då fyller 14 år idag!
Vi har varit asbra vänner enda sen vi började i sjuan tillsammans. Har sjukt många minnen med dig!
downtown, kvällarna med hockeybögarna(haha), 24timmars, ljungbydagarna, skolan, rasterna, utskälningarna! haha oh gud det finns ju hur mycket som helst! Hoppas bara att du haft en toppen dag, och verkligen kännt att det är din dag idag! För det är det! Och jag säger det här direkt från hjärtat att jag verkligen älskar dig och hoppas att det här inlägget blir en bra present eftersom jag inte hann köpa någon !
Återigen GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS DENISÄÄ!

För mig är du vädligt speciell .
Du är en sådan person jag kan lita på
Du är en sådan person jag aldrig vill ska försvinna
Du är en sådan person jag inte kan få nog av .
Du är en sådan person jag alltid skrattar med.
Du är en sådan person jag vet alltid kommer finnas vid min sida .
Du är en sådan person jag vet jag kan berätta allt för.
Du är en sådan person jag kallar bästavän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0