kändisar på stan ;)

hejj, förlåt för dålig uppdatering. Dagen igår var fan så jävla bäst. Emma,anna & ebba kom t mig vid kvart i 4 ungefär, vi fixade oss och stack ner till stan, vi satt i jesusbussen och chillade ett tag. Sen gick vi på stan så sa jag vi går in i tältet, så vi gick in där det var inget folk förutom MOJJE och hans blabla. Så han frågade oss om vi ville vara hans publik självklart sa vi ja. Det var en från radio kronoberg där så vi interljuvades och var på radio live, efter vi hade blivit det så tog vi idolbilder.Inte för att det äe min idol med vi fick säga det typ i radion. "fans"
På stan hittade jag även, josefin,kenneth,bruce,ian,oscar,nicko och massa mer som vi sedan gick med. På kvällen runt 23.00 gick vi in i stora tältet där vi träffade Jimmy Jansson som var där och kollade, som sedan uppträdde med. Vi tog kort med han och sen stack jag och ebba hem, hon ska sova hos mig hela helgen. haha, aja det var verkligen ett lyckat slut på detta sommarlovet. Asså tjena, somarlovet äe slut om 2 dagar, fan vad snabbt det har gått..


anna,mojje,jag & ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0