TRÅKIG SÖNDAG ÄN SÅ LÄNGE

Här är sommarlovet 2010 lista som ALLA måste svara på!

1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?  ja
2. Ångrar du det?  nej
3. Har du varit full i sommar?  ja
4. Har du pussat någon i sommar? yes
5. Isåfall vem? många haha
6. Badade du mycket? nej
7. Rökte du?  -
8. Snusade du?  nej
9. Förlorade du någon vän? ja
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? tik tok typ :D
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? mycket bättre i början & i mitten, men inte särskilt roligt i slutet..(detta sommarlovet då asså) men de ha vatt ett grymt roligt sommarlov!:)
12. Grillade du mycket i sommar? ja
13. Åkte du vattenskidor?  nej
14. Blev du tillsammans med någon? nej
15. Fick du någon ny kompis i sommar? ja :)
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? ja

17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon? mm..
19. Förlorat en vän? ja, fortfarande
20. Träffat nya människor? ja mååånga
21. Kysst en främling? nej, men pussat en som ja inte kände iaf hah
22. Tagit droger? nej ? ;p
23. Haft en sommarflört? ao
24. Gråtit? japp
25. Skrattat tills du gråtit ? jaaaaaa :D
26. Tältat? ja
27. Varit vaken en hel natt? ah
29.  Badat? aa
30.  Haft ett förhållande? nej, men nästan
31.  Gjort dig riktigt illa? aa
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
33.  Läst en bok? ja
34.  Skickat fel sms med flit? haha aa
35.  Suttit vid datan en hel natt? a
36.  däckat? nej
37.  Solat naken? nej
38.  Fått utegångsförbud? nej
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? ja, haha
41.  Varit i slagsmål? nej
42.  Pussat någon utav samma kön? jao
43.  Sjungit högt på ett berg? inte berg men kulle?haha
44.  Kysst någon i regnet? nej
45.  Kysst någon i skogen? nej
46.  Kysst någon du inte borde? nix
47.  Tappat rösten? nej
48.  Varit på festival? aa
49.  Gått upp i vikt? vene
50.  Gått ner i vikt? vene
51.  Brännt dig? mm ja bränner mig alltid haha
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha aa, somnade med,
53.  Varit utomlands? nix
54.  Gjort ett bra köp? yes
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja :)
56.  Haft skadeglädje? haha mm
57.  Sovit under bar himmel? Nope
58.  Vad kommer du sakna mest? halmstad.

59.  Har du sommarjobbat? nä
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? yes     
 



jag saknar när vi ringde till varandra, alla dina ord
när du sa att du älskade mig, och jag blev helt varm av orden
jag saknar när vi träffades första gången, kramen du gav mig
jag vill ha tillbaka dig, för jag saknar dig otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: hemligt (a.

jag älskar dig <3

2010-08-30 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0