lite resultat / bad

KULA 3kg

Göteborg  10.28 -2a
Växjö       9.57   -2a
Eslöv        9.35  -2a
Göteborg  -----   --
Halmstad  8.60   3;a


DISKUS 0.6 kg

Eslöv         23.57 ( f.15)
Göteborg   27.00 ( f15 )
Halmstad   26.83 (f15 )


SLÄGGA 3kg

Eslöv         29.91
Göteborg   27.89


ja som ni kanske ser, det har bara sjunkit alla resultat. Men det beror på mina rygg,höft,axel skador. Snart är det GM jag har blivit kvalat till dom bästa i södra Sverige jag har inte tränat ett skit för dessa jävla skador. Men ska ner och träna ikväll och försöa komma igång i gen, får väl se helt enkelt om det går bra på Gm men det ska det göra fifan. Jag älskar verkligen friidrott öveeeeer hela mitt hjärta, utan friidrott ingen denise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0