-



Fyra underbara veckor med dig idag, och jag älskar dig mer och mer för varje dag!
Går inte att beskriva hur lycklig jag är när jag är med dig, vill inte där ifrån.
När du håller om mig, vill jag aldrig släppa taget. vill aldrig släppa dig
jag säger saker ibland som jag inte borde säga, och vi kan bråka riktigt mycket ibland.
Vi kan ha riktigt bra och dåliga dagar , hatar verkligen dom dåliga dagarna!
men jag gillar dig lika mycket ändå.
4 veckor har gått jätte snabbt, fast minnen har vi skapat.
Klarar mig knappt en dag utan dig, bara att få se dig gör mig riktigt jävla glad.
att öppna ett sms där de står "jag älskar dig" är det inte alla som får varje dag.
det går inte att beskriva med ord hur glad jag är att du finns hos mig.
jag ♥ dig
älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0