-



1.Vad heter hon? Josefin Ahonen

2. Hur gammal är hon?
 14 år,  

3. När träffades ni sist?
  innan julovet började.. :(

4. Vad har hon för hårfärg? blont

5. Brukar hon färga håret? händer väl ngn gång

6. Vilka färger har hon haft? blont tror jag bara (a) kanske brunt också! 

7. Vad har hon för parfym? ingen aning,

8. Är hon galen? ah, när vi väl är så är hon riktigt galen!

9. Vad är erat första minne?
vi har mpnga minnen, men som när vi var i halmstad:D

10. Har ni många minnen ihop?
måååånga

11. Vart bor hon? 
Annerstad

12. Har ni varit utomlands tillsammans?
 nej.

13. Är du avundsjuk på henne?
händer ;)

14. Vad heter hennes syskon?
Jimmy,jesper & jenny

15. När träffades ni första gången?
hm.. sommarlovet 09

16. Hur träffades ni?
  ljungbydagarna

17. Vad går hon i för sporter?
fotboll

18. Vad brukar hon göra på helgerna?
 spela fotboll, festar och va med kompisar.

19. Göra efter skolan?
träna, plugg och vänner

21. Har ni pussats?
ja hihi

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
gjorde..

23. Har hon fräknar?
nej:)

24. Har ni kollat på film någon gång?
jaaa, de har vi

25. Har ni bråkat någon gång?
ja de har vi..

26. Har ni sovit i samma säng?
ja

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
haha ja

28. Har du sett henne gråta?
aa

29. Vad gjorde du då?
tröstade henne<3

30. Har du sett henne vara riktigt arg?
vet inte, tro de

31. Har hon sett dig gråta?
hehe ja..

32.Vad ska ni göra i sommar?
jag vet inte, mer än att jag vill ha henne tillbaka

33. Har hon svikit dig någon gång?
vet inte

34. Har ni pratat i telefon någon gång?
ja

35. Vad skulle du göra om denna personen dog?
tagit livet av mig.

36. Kommer ni vara kompisar
om 10 år? hoppas jag..

37.
Älskar du henne? ja de gör jag.

38. Vad är det bästa med henne?
att hon är en väldigt bra person, som kan säga vad hon tkr.

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? 
ingenting typ hon är bra som hon är-

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon?
aa

41. Hur ser hans klädstil ut?
awsome

42. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig?
ja de vill jag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0