:(

Hemma från skolan idag också. Har kommit på vad mitt nyårs löfte ska vara "jag ska sluta att......" hoppas någon förstår vad jag menar iaf. eller rättare sagt hela ljungby..
 Orkar inte blogga har massa att uträtta. så vi hörs någon dag

du har förändrat mitt liv, så kallad bästavän.
allting vi har gjort tillsammans, alla gånger du har funnit för mig.
jag har blivit en idiot, jag vet.
Jag ångar allting jag har gjort, det finns ingen som står vid min sida längre.
som du gjorde innan. allt jag vill är att få dig tillbaka, som vi hade de innan.
Du var den enda jag kunde snacka med, du är en äkta vän.
Jag vet att du inte kan kalla mig äkta vän längre, jag vet inte om jag kommer
klara detta utan dig. Allt jag vill är att du ska förlåta mig, vi kan börja om på nytt
igen. För det tänker jag göra iaf.
Men om du inte tänker förlåta mig, har jag seriöst ingen liv längre. Du är en del av
mit liv. Vi har delat allting tillsammans, skratt har blivit till tårar.
Så jag vill tacka dig för allting vi har gjort, och att jag har fått lära känna dig.
glöm inte bort, det enda jag vill är att få tillbaka dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0