"FREDAGEN DEN 13:E"

Hellu. Igår vid halv nio tiden ungefär va alla hos mig (ebba,elinx2,kajsa,alice,lydia,dani,josefin,kenneth).
Vi fixade oss och sånt där, sen drog vi ner till metz där det var sjukt kul. fast jag inte minns så mycket haha
Träffade iaf massa folk som man har saknat sjukt mycket. Sen gick jag och josefin hem vid 1 ungefär och va hemma halv 2. Idag blev det att gå upp vid 7 tiden och fixa oss, runt 8 tiden kom valles föräldrar + lillebror och hämtade oss.
Denna dagen har verkligen varit som fredagen den 13:e.. ibilen spyr lille anton ngr gånger och när vi är framme i ishallen ringer ngn och säger att valles bror har brutit någonting. Så jag och josefin stannade kvar i nässjö och kollade på matcherna, dom vann en match och förlorade en! Sen fick vi skjuts hem av albin och teos mamma. haha
Josefin stack nyss hem och om en stund ska jag dra mig bort mot valle och tillbringar halva kvällen hos honom!
Vill bara tacka min bästavän för denna dagen, och igår! och alla andra som gjorde fredagskvällen riktigt bra!
puss ♥

(josefin&denise, min egna klänning från slöjden)


lav ju frändi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0