GRYM HELG

Gooodmorgon, helgen hittils har varit toppen! ska strax berätta vad jag har gjort.
Igår var jag och josefin på hockeymatch och såklart vann troja! Därefter var vi på stan med simon,jakob och erik en liten sväng. EFter de stack vi hem till valle, vi gjorde inte så mycket.
Runt halv 5 stack vi till simon där de spelades landhockey med massa trevliga personer!
Sen runt 7 tiden stack jag och josefin hem till mig för hon skulle hem till bonneland igen! ;)
När jag kom hem åt jag och lite sånt sen stack jag till älskling och vi kollade film! ni tror inte att han somnade när halva filmen hade gått? haha så söt så!
Idag ska jag va med emmakarlsson som jag inte har träffat på nästan en månad känns det som, skulle egentligen pluggat hela dagen.. men "glömde" böckerna i skolan..
aja, men nu ska jag ner och äta frukost vi hörs senare idag/ imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0