lite tidsfördriv

99 saker du inte visste om mig


1. Mitt namn? - denise jennie petersson
2. Exakt ålder? - 14 år och några månader
3. Vart bor du? - Ljungby
4. Syskon? -  3
5. Husdjur? - katt
6. Färg på ditt hus? - vitt

 

7. När är du född? - 30 augusti
8. klass? - 82a
9. Vilket år tar du studenten? - 2014/2015 orkar inte räkna
10. Har du något jobb? -  nej
 
11. När ska du sova ikväll?- inte vet jag?
12. Mitt största intresse? -  friidrott
13. Duschat idag? -  ja, på morgonen
14. Kramat någon idag - ohja
15. Pussat någon idag? - yes
16. Vad har du ätit? - macka
17. Dagens klädsel? -  mjukisbyxor,linne,tröja

19. Dagens sötnos? - valle såklart

 


20. Dagens roligaste? - matten hos micke ;)
21. Har du för många vänner?- vänskap kan man aldrig ha för mycket av
22. Vad ska du göra idag? - städa rummet, smsa
23. Vem kramade du senast? - valle
27. Har du pojk-/flickvän? - yes
28. Vem pratade du med i telefon senast? -  mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - albin: skit samma :)


 


Favorit
31. Film? -  the last song,
32. Låt? - de vet jag faktiskt inte
33. mat? - kinamat
34. Dryck? -  cola
38. Land? - grekland
39. Ämne i skolan? - idrott
40. år? 2010


Senaste
41. Personen du tänkte på? - josefin
42. Personen du kysste? - ni kan ju gissa
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - kebab
46. Gången du var i göteborg? - somras

 

47. Gången du var i stockholm?  -  flera år sedan
48. Gången du var full? -

                                                      51. Svart eller vitt? - både och

 

52. Hund eller katt? - hund
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
58. Ragga eller bli uppraggad?  uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? -paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - båda
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt.
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

Antal
70. Personer du älskar? - många, lr de beror på hur man ser det

 

74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - 3
76. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte
77. Piercingar har du? - 3 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - 3

 

 

79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gånger.

Vem
80. Vill du kyssa nu? - de kan ni ju gissa
81. Ska du träffa imorgon? - alla i skolan
82. Sjöng du senast för? - maks med ks
83. Hade du senast en msn konversation med -  raffa
84. Spelade du tv-spel med senast? - valle
85. Vill du ta med på en resa nu? - elvira, eftersom hon aldrig varit utomlands
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
87. Förtjänar att dö? - ingen 

 

88. älskar du? - jadu
89. Vill du sova brevid inatt? - mig själv93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan imorgon. 

Vad
90. Gör dig glad? - vänner och familj
91. Gör dig ledsen? - lögner,skitsnack
92. Vad vill du helst göra nu? - spola tillbaka tiden till oktober förra året
94. Vill du ha nu? - pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vet inte
96. Längtar du till? - sommaren
98. Ångrar du i ditt liv? - 

99. Är det bästa som har hänt dig? - mina vänner,min familj

 
97. Tycker du om dina betyg? - nä förfan,  
 
71. Personer du hatar? - några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - vet jag inte
73. Personer du pussat under den senaste dagen? 1
55. Singel eller upptagen? -  upptagen just nu
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - vetefan?
 
49. Gången du var hög? - jag vet inte
50. Personen som såg dig gråta? - vet inte
37. Stad? - Göteborg/halmstad  43. Gången du spydde? -  förra året 
 
 

HAHAH FAIL MED SIFFRORNA ;) nu har jag strax städat klart rummet, lyssnar faktiskt på amy diamond hahahha.
Kommer inte blogga imorgon tro jag inte, efter skolan följer jag med älskling hem och stannar där tills kvällen
sen till skolan och träffa klassen (föräldrarmöte) och sen troja!
men vi hörs ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0