LÖRDAG

Hejsan igen! Kände faktiskt om man har blogg måste man ju blogga? haha så nu börjar jag igen.
Idag på morgonen mötte jag upp valle vid ags, vi kollade på innebandymatch och där efter följde emil med oss hem till valle. Vi gjorde inte så mycket, efter ett tag stack emil hem så jag och valle stack hem till mig.
Vi kollade film och hade trevligt som vanligt. Runt nio tiden stack jag hem till mamma, och vi åt på charlies =) lite tid med mamsen måste man ju också ha! Så stack vi till garvaren där gustav larsson va och jobbade, så tillbringade en del av kvällen där! Sean banan är ju där i natt också! Denna helgen har jag tillbringat med älskling & familj. Just nu lyssnar jag på musik, och snackar med folk på msn om hur nyår blir! kan ju säga som läget ligger till just nu kommer de suga hah!
aja vi hörs


plutti

Kommentarer
Postat av: Ida

aaaaaaaaaaaaaaw!

2010-12-20 @ 18:51:00
URL: http://systemida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0