TISDAG

Hejsan, har inte bloggat någonting idag som ni ser haha.
Idag vaknade jag och emma runt 12 tiden sen fixade vi oss och åt och lite sånt.
Skulle egentligen ut till emma men de ändrade sig, haha så synd om min lilla farfar! haha.
Sen kom valle hit en stund, vi gjorde inte så mycket.  Sen runt 4 tiden gick vi till hemköp och fixade en sak, sen till maxi och mötte upp gustav. Så gick vi till ishallen och kollade valle och deras träning.
Innan var ebba,elin & elvira här och vi planerade nyår. tro de kommer bli kul iallafall.
Just nu lyssnar jag musik och snacka med älski på msn, vi har faktiskt 6 veckor idag! hiih
 nu ska ja ner och hämta godis! ha de gytt



jag älskar dig gumman, du är underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0