TORSDAG

tjenixen. Igår var det ju föräldramöte på skolan och eleverna var med. Det var sisådär kul iaf.
Därfter drog jag och josefin ner till ishallen och kollade på troja-rögle. Såklart vann rögle, fan vad troja suger!
Efter matchen drog jag och valle hem till mig och satte oss i trapphuset och snackade och sen stack han.
Skolan idag var rätt kul, bakade lussebullar på hkn det gick super!
Efter skolan drog jag,elvira och ebba ner på stan för blondinen skulle slinga håret blondare än vad det redan är hihi. Men nu ska jag plugga SO vi hörs


jag saknar dig & halmstad sjukt mycket!<3

Kommentarer
Postat av: annaa :)

jag sakna dig mest, vi ses ikväll! :)<3

2010-12-10 @ 17:11:35
URL: http://annaakarlsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0