TORSDAG

Hejsaaaaan! Min dag i dag har varit toppen får ja säga!
Fick reda på betygen idag och fan vad glad jag blev, trodde fan jag skulle få ig i 4 ämnen men alla g iaf!
Efter skolan följde jag med valle hem, vi kollade film och hade mysigt som vanligt.
Runt halv 6 tiden kom josefin dit och hämtade mig, sen gick jag och hon hem till mig och åt och sen drog vi t hemmakväll och köpte godis t spanskan imorgon.
Sen drog vi till ishallen och kollade hockey efter en stund kom emma också.
Troja förlorade såklart denna matchen också. Efter matchen som slutade för en timme sedan, drog valle med mig hem och därefter kom hans pappa och hämtade han.
Just nu sitter jag och käkar godis och lyssnar på musik.
Imorgon blire skola som vanligt. Vid 4 tiden kommer mina kära kusiner och sen ska jag följa med dom ner på stan och köpa julklappar (klart har jag inga pengar).
Men nu ska ja dra, så vi hörs!<3

jag borde inte bli född, jag är bara till besvär. ordet förlåt borde inte finnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0