BILDER FRÅN 2010

Godmorgon. vaknade nyss och ska snart ta ngnting att äta.
Idag är de sista dagen på året 2010, riktigt tråkigt faktiskt. Fast ändå inte sticker ju till thailand om sådär 2 månader! Idag ska jag städa rummet och lite sånt, vid 5 kommer emma&anna hit. så ska fixa lite saker då.
nu kommer en liten bildbomb från vad jaghar gjort under 2010.
har inte bilder från januari-april på denna datorn, så de bli mest under andra månaderna!

MAJ 2010

mina första utomhustävlingar för i år. U16



JUNI









JULI 2010






AUGUSTI 2010









SEPTEMBER




OKTOBER 2010



NOVEMBER 2010




DECEMBER 2010





Här var några bilder från året som varit.
2008 var mitt absoluta favorit åt hittils, 2010 har varit sådär.
Rätt jobbigt nu dom senaste veckorna.
Tack alla fina människor som har gjort mitt år till ett fantastiskt 2010!
om ngr timmar välkomnar vi 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0