1 dag kvar !!!!!

hellu, förlåt verkligen för att jag inte har kunnat blogga dom senaste dagarna. min cykel hade blivit snodd så fick typ dataförbud hos pappa och blabla, mennu sitter jag hemma hos mamma och ska snart äta och sedan packa!(:
imorgon åker vi först till ullared och ska byta ut min tränigsjacka sen mot göteborg och ullevi, har längtat som fan!

onsdag: tisdag: vaknade tidigt, sen skjutsade pappa mig till josefin där alice och kajsa va. vi gick till en å och badade det var verkligen riktigt skönt få jag säga! sen frös vi så vi satte oss framför tven med jordgubbar och kollade på " låt den rätte komma in" sen gick vi ut i husvagnaen och spelade tecken då jag och kajsa förlorade stort ! haha, sen vid 3 stack jag hem. på kvällen kom elvira o elin och vi kollade på twilight den var as bra, sensov dom över hos mig vi kollade på ungefär 3 filmer sen somnade vi.

torsdag: jag vaknade först, ssen elin o sen elvira tro jag. vi åt frukost och kollade på twiligt igen. nyss kom jag till mamma ska snart äta mat och sen packa och dra till maxi och köper mat och sånt för hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0