10 juli

tjo, kom nyss hem från halmstad eclips var verkligen sjukt bra och kvällen var ännu bättre, ni vil kanske höra hur fredagen för ig och josefin var? jo, vi gick till japan där vi mötte upp alice och kajsa sen skjutsade ebers oss till bion, den var grym och så jävla bra. Senare på kvällen gick jag och ahonen ner till havet och badade typ vid 22 elr ngnting, sen väntade vi på dom andra, men dom kom inte så vigick till dom, sen gick jag,kajsa,alice,josefin,hedda ner till standen och spelade fotboll vid 23 ngnting på kvällen, så satte jag och josefin oss vid en stubbe och kollade på ruggby gissa vilka som spelade ?! jo koskinen,andersson och alla hockeykillar typ va sjukt pinsamt iaf men kul, så hade alla fest på standen med och woow haha, blev tillfrågade men sa nej :(
sen hade alla stuckit, så vi gick med hem men vid halv 1 på natten stack jag och ahonen till hagön, och skulle träffa koskinen, men han satt och spelade poker i viktor anderssons husvagn, så vi smög på dom ist, men efter en timme där kom matte ut, så jävla seg ä han den idioten. sen skulle vi sova så vi va ute i halmstad själva till klockan 02.00 :$ ville bara säga att han stack med för jag va för social.. ni ve hur social jag är när jag träffa folk;)

btw, nu kom elvira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0