hemma igen.

hellu alla, kom nyss hem från härliga Göteborg, helgen har verkligen varit helt kanon vill bara tillbaka men nu ska jag berätta om min helg sooooooooooooooooooooooooooooom jag älskar.

fredag: vi kom till göteborg runt 12 tiden, packade upp sakerna och sen stack in till stan med spårvagnen vi gick på universeum som var ngt otroligt roligt, jag och ngn random finsk började spela ett dansspel elr ngt, haha han var helt random seriöst, men vem vann ? yo denise byebye suomi. Sen giiiiick vi på liseberrg och ni tro inte att jag vann 2 kg plopp, jo minsann.

lördag: vaknade runt halv 8 sen gick vi till stationen och åkte spårvagnen till ullevi, världens bästa tävling ever.
började med släggan där allting gick åt skogen. inget giltigt kast och jag blev så jävla sur men på kvällen va philip lite social på liseberg iaf. sen träffade vi ngr 16 åringar som vi åkte med och väärldens goaste david ♥

söndag: vi förvos oss, men när jag kom till ullevi kollade jag när philip och teodor hoppade höjd, sen va jag där själv så jag typ va med teodor och vi bara snackade, pinsamt värre sen kom alla precis när .. ah. KULAN GICK ÅT FUCKING FITTHÅL rentutsagt. alla ogiltliga där med, men diskusen kvalade jag in mig till götalandsmästerskapen igen så jävla glad blev jag sen träffade jag teodor igen. men nu sitter jag o smsa med en person och ska börja packa upp, jag hoppas på att det ska gå bätte på laxaspelen. btw, sverige.norge,finland,danmark,tyskland,island va med och tävlade men ah hejdå alla sötisar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0