i love halmstad

hejsan, kom precis hem från halmstad har verkligen varit en toppen helg som måste göras om!

söndag:Vi var vid japan med ngr 93-94 ;or som var skit packade, så jävla kul den ena kissade i en annans trädgård så alla fick skäll, den andra gick runt och kramande mig och sjöng och festade och drack som fan. haha
sen stack vi till hagön och letade efter emmas cykel och lite sånt som hade blivit snodd av några jävla fittor.
måndag
: vi var på hagön nästan hela dagen träffade nya vänner, lucas och william. Var med sebastian ett tag med hihi, sen på kvällen träffade jag jesper som inte skulle hit denna sommaren vi blev så jävla glada, asso shit över ett årsedan och ingen visste om att vi skulle vara här, sen va vi med fisken och alla hans pooooolare.
tisdag: stack till emma och anna på morgonen där emmelie kom efter en stund, stack till hagön och va med lucas och william, va med sebbe sen också. Sen skjutsade farfar hem mig till ljungby. tack alla för en underbar helg.

imorgon drar jag till halmstad igen, ska till doktorn imorgon så stannar ett tag till veckan ut tro ja! bilder får ni senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0