in halmstad

heeeeej, är i halmstad nu och kom nyss hem från maxi med flickorna, och man skämde ju inte ut sig lite heller där inne, ja träffade oliver bergman så skrek ja oliver så kom det fram en annan oliver och började snacka jag bara wft? haha uuups.
ah men igår tävlade jag, gick ganska dåligt med prispallen blev det iaf, men herregud ska jag sluta lr inte. Senare på kvällen var vi inne på hagön, med jesper bolö och alle bägge är friidrottare, så jävlans kul va det! vi gick till stranden vid 23.00 typ och satt där och chillade, sen slängde vakterna ut mig/oss för en sak. snart ska vi ner och ha strandsparty nere på stranden ska fan imig tvinga lilamannen att komma ner, haha vi ska typ käka gott lyssna på musik och... kan inte säga för mycket, hehe senare ska jag nog ut och träffa oliver :) men vi höra imorgon bjuder på två skit bilder. puss




18 juli : jag vet inte riktigt hur jag känner för dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0