jag kommer sakna alla :(

hemma nu igen, känns ganska tungt och väldigt sorligt. Dagarna där nere är bara så jävlans bäst går verkligen itne att beskriva, ute sent med alla kompisarna, festar och allting. Men dom senate dagarna har spenderats med massa av härligt folk ! kvällarna är bara så awsome, jag saknar verkligen alla som fan just nu lämnade halmstad idag och kramade om julia,claudia & erik för att säga hejdå, kommer inte träffa dom på över ett år :(  igår var dte sista riktiga kvällen så jag stack och mötte upp jesper & willy den idioten, sen kom deas sen va vi med alla andra, vi lyssnade på musik och stack till japan och fiestade hihi, sen typ stack alla så ja va där själv med deas och blahbla. jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, men jag vill bara säga att jag kommer sakna alla så jävlans mycket! emmelie,emma,anna,julia,claudia,viktor,oskar,oskar,jesper,willy,sebbe,ragge,andreas,filip + alla norskarnaaaaaaaaa som vi träffade ! vi ses nästa sommar hoppas jag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0