out

hej, jahar inte orkat blogga idag, och vetni? det går att ladda upp bilder igen så glaaaaad. sommarlov är verkligen härligt, men håller inte reda på dagarna om det nu är måndag elr tisdag vetifan. Men idag vaknade jag och ebba vid halv 11 elr ngt, sen gjoerde vi oss iordning och åt frukost utomhus, ringde in till radion för att gratta min mamma som fyllde 35 för ngn dag sen och det kom med, så vi fick typ dampanfall och sånt, sen ä det en kille från malysia som ringer till mig o herregud vilket äckel.. sen iaf stack vi till mjälen och fiskade lyckligt nog fick båda fisk, åsa och lennart. Vid sex typ stack jag till träningen känndes faktiskt riktigt skönt att träna nu innan laxaspelen. Om en stund kommer ebba o elvira hit sen dra vi ut med daniel, pontus och simon tro ja?
men ah vi hörs imorgon kväll elr någonting, ha det bra alla gullungaaaaar.

- bilder från halmstad förra veckan.










1) jag går typ och smsar elr ngt..
2) josefin badar.
3) josefin badar.
4) solnedgången
5) denise petersson.
6) josefin ahonen
7) ngn bild josefin har tagit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0