12.37

Dags att avslöja vad som finns i din telefon!


Annars kommer din mobil att gå sönder och aldrig mer kunna användas !

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?: ja
Vad står det i ditt tredje?: "okej nej det r lugnt :)
Och vem var det ifrån?: kenny den sköne :)
Är han/hon snygg: jadå,
Smsar ni ofta?: hahahha, ibland
Vad står det i ditt 18: E med poolare och röker vattenpipa o dricker sprit :) själv ?
Och det var ifrån?:  jesper
Är han/hon farlig?: haha verkar det när han ä full ;d

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? christoffer falck,nicko, schmidt  popcornboii,emma,daniel corell,kenny,teodor,philip,ahonen,elvira,mamma,oskar felix,viktor,ebba, niklas,anton,oskar söt, jesperm anton,eric,viktor b, viktor c, andreas,jesper,gunnel,anton e, andreas lunkan,darja,jonathan,elin,daniel hall, hård, ravelli,martin,jessika,emma s, emil h,eric a, danijela,sara, matias koskinen,stina,robin,mille,viktor gb, jesper enlund,rikard,oscar,lydia,marcus,sebbe,oskar lillen,martin växjö,adolf,diana,julia,millan,mimmi,jonte,malin,markus,alle ivarsson,matias kanin, abbe andersson,athur engström och 25 andra * :d
 
Smsar du ofta?: ja
Hur många sms har du skickat?: 3000 ngt på 20 dagar
Hur många mms?: 0
Är du beroende?:  nja faktiskt inte..
Vem ringde du senast?: mamma
Vem ringde dig senast?: emma karlsson <3
 
Vilket är ditt senaste missade samtal?:
 okänd


Vem är snyggast på din kontaktlista?: många ;) 
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?: på oskar
Hur många bilder har du?: 316
Vilken är din favoritbild?: när jag friidrottar, eller bilden på mig,elvira,elin -2007 
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: en svart touch (stavning)
har du varit helt ärlig nu?: ja :)

SNART KOMMER EMMA BUSE !
PÅ ONSDAG DRAR JAG TILL JOSEFIN AHONEN
HELGEN ÅKER JAG TILL GÖTEBORG
NÄSTA VECKA SOVER VI I INGRIDS HUSVAGN
NÄSTA VECKA DRAR JAG TILL HALMSTAD 
HELGEN EFTER TÄVLAR JAG FRIIDROTT
SAMMA VECKA SKA JAG VA I HALMSTAD
HALMSTAD,HALMSTAD,HALMSTAD

+ TOSSELILLA MED MIN O ELVIRAS FAMILJ !!!! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0