21 Juni

hejsan, vaknade runt halv 12 sen gick jag ut i trädgården och åt frukost med mami, efter det stack vi till kronoskogen och sprang, eller jag testade springa med spikskorna nu innan världsungdomsspelen fittamed, förlåt men det slutade med att i fick ringa sjukhuset hade fått tbx mina skador i knät, så vi fick tid om ngn vecka och dom tro att det äe slatteknä, men inte säkert så vi får hoppas på att det inte ä det, efter kronoskogen cyklade vi ner till stan och gjorde våra äranden, först telia sen lämnade vi min kamera, sen åt jag och mami lunch eller ah kinamat MUMS! Vi kom hem igod tid sen skjutsade mamma mig till pappa för han fyller ju år idag som många andra som jag känner med gör;o
Men nu ska jag försöka äta lite tårta sen ska jag nog chilla och packa lite sen drar jag maybe till elvira, ikväll ska jag nog va me elvira tro jag om jag inte ska ut och träffa **** men vet inte om jag pallar det, men vi ses ngndag pusssss♥

21 juni. Grattis pappa påp 41 årsdagen,


hehhehe, snart drar jag och elvira till tosselilla och äger ut alla som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0