booring

hejsan. Elvira stack nyss vi har typ varit ute och chillat lite runt på stan och sånt där sen stack vi hem till mille fast det var nite direkt kul haha , nu sitter jag och snackar med massa folk och äter choklad. Ska börja packa till halmstad imorgon och testa plattången som moster köpte till mig idag. Jag updaterar innan jag åker i morgon puss.


till sara rosen : jag tränar visst, jag tränar själv med mamma ganska ofta. Men när jag och mamma var ute och sprang kom mina sidskador tillbaka så jag hoppade över träningen dagen efter! i fredags var jag sjuk så jag kunde inte träna då, imorgon,lördag,söndag,måndag,tisdag ska jag träna som bara den inför helgen som kommer, vi ses på tisdag men du ? skulle vi ha med oss eget grille eller ta tränarna med det ? / denise

Kommentarer
Postat av: sara

ingen aning, ska inte dit är i malmö då :P

men jag tror nog tränarna skulle fixa det, kommer inte på någon träning ska va borta sön-tors med amme så ses vi sen i göteborg:)

vart sak du bo??

2010-06-25 @ 14:09:50
URL: http://hoonsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0