cp

hellu alla sega människor, kom nyss hem från en lång dag började med att jag och ebba vaknade, sen stack vi med pappa till citygross eller hur det stavas. När vi kom hem kom elvira till mig och vi satt bara och snackade sen skulle vi visst ut påp picnik i skogen, så vi cyklade ner till maxi och köpte fika och sen tog vi cyklarna och fortsatte till skogen, det tog ungefär en timme innan vi var framme till själva platsen, man märkte på dom andra att dom tyckte det var sjukt tråkigt, men jag tycker iaf att det äe sköööönt att vara ute i naturen haha, vi satte oss på mossan och fikade men sen var det massa knott så vi satte oss på vägen, btw sen kom det ett rådjur HAHA omg, sen började jag bli trött och stack hem.. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska ut med vännerna eller om jag bara ska sitta hemma med mami och kolla på någon bra film desutom. Denna veckan kommer jag inte kunna blogga så mkt haringen dator, datan hos mamma vet jag inte när den kommer skulle kommit förra veckan, men det CPade som fan, så ah ni får stå ut med det, men iaf imorgon fyller dadi 41 år och det ska firas förfan, men vi hörs så länge eller ah, puss hejdå (:


- 12 DAGAR KVAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0