elviruus ebba & elin LÄS ! FÖRLÅT .









förlåt mina älskade vänner, för jag äe en stor idiot ibland.
jag vet, jag har förändrats jätte mycket denna tiden gjort saker som inte ni gör.
jag har varit en random person som har dragits till en annan person.
som jag börjar ångra. Kommer ni ihåg alla minnen vi har gjort tillsammans?
vi har nästan gjort för mycket och jag vill ha er tillbaka som jag hade er innan.
haha jag kommer ihåg när jag och elin bråkade som fan i 3an! "du är mallig" skönt o slippa dig under sommaren"
omg... vi har blivit större nu och mer mognare.
men vi alla har gått igenom svåra stunder, mina föräldrar ah håller ju på och skilja sig eller dom har gjort det nu och jag har verkligen inte orkat med mitt liv seriöst. Jag har dragits till ... ah men jag ska sluta.
sommarlivet ska vi verkligen ha kul som vi hade förra sommaren, jag ska komma tillbaka som jag alltid har varit innan FÖRLÅT! nni äe mina bästa vänner och jag vill inte förlora er...
men nu kollar ida på mig måste stänga av annars hade jag skrivit 100000000000 ord till.
men hejdå jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0