gårdagen var bäst !

hellu, kom nyss hem från en fotbollsmatch med världens bästa personer typ, ebba,sara,hanna,emma,lydia sen stack jag o ebba hem till pappa för att ja jag vet faktiskt inte haha, snart ä jag hemma själv och då ska vi fetsa, lust att komma? hhah, igårkväll hade vi verkligen as kul började med att sara kom ner till mig och ebba sen stack vi till hemköp och skulle köpa korv där vi mötte hanna emma och hanna, och alla andra som skulle grilla med oss, efter det stack vi tjejertill stensberg för att tända på grillen men vi lyckades inte så bra haha, efter en stund kom killarna med cider och sånt haha, sen kom koskinen och sebbe, sen satt vi bara och snackade och hade skit kul verkligen, bästa dagen på länge alla dom som va med var typjag,ebba,lydia,sara,hanna,emma,matte,sebbe,victor,danne,eric,erik,rasmus,oskar,albin ville bara säga att det var verkligen den bästa kvällen på länge,=) måste göras om+ elvira! när vi skulle hem körde alla i rundellen och var dårar iallafall jag och erik haha gud, sen när jag kom hem åt jag sallad och macka och doppade morötter i dipp hih, men nu ska jag och ebba göra något eller ah fast det får ointe ni veta, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0