jag är inte död

hej jag ber om en dålig uppdatering.Min dator kommer till helgen nu och då ska jag försöka blogga varje dag.
Nu när jag ändå sitter här kan jag berätta om denna veckan som har varit lite smått och gott.
just nu sitter jag i halmstad i regnet fast i stugan och senare kommer nils kanske eller imon vi får se men nu ska jag berätta lite och senare kommer bilder från skolavslutningen.

tisdags: vi hade sovmorgon och jag och josefin hade sällskap till skolan, nör vi kom till skolan kollade vi på taken och någon annan läskig film som jag inte vet vad den heter, sen hade vi beställt pizza så det kom typ 15 pizzor in till klassrummet och sen spelade vi brännboll mot klass 71A.

onsdag: jag,elvira,ebba,elin cyklade till lagavallen där hela klassen var eller hela kungshög och astrad typ, och vi spelade fotbollstunering, vi vann alla matcherna mot 7;orna och gissa vilka som vann?! MIN KLASS <33333333
sen efter det stack vi t skolan och åt och sen slutade vi typ.

torsdag: SKOLAN SLUTADE så fucking skönt asso. det var ju gavaren som gällde och lyssnade på rektorena och folk som sjöng och sen när vi sjöng den blomster tid nu kommer herregud vilken sommarkänsla.
efter gavaren gick hela klassen till skolan och hade en trevlig avslutning. jag kommer sakna er allihopa.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0