S K E L L E T R E N G Ö R I N G

HEHE... jag åt nyss min älskade kycklingsallad andra dagen irad så nyttigt ! jag lovar, och nu snackar jag med ngr sociala människor på msn som inte har ngt liv, snart sticker jag ut med a friend hoppas på bilder här får ni några bilder som jag tog när jag va nere vid stranden innan, ni fattar iinte hur mycket jag ÄLSKAR HALMSTAD ! ♥men nu ska jag fortsätta att rensa skeletten som jag hittade där nere som ser ut som värsta monstret scary men ah ni få se fisken på bild den skrämmer mig..

 
tycker faktiskt att jag är rätt cool ändå

FISKEN ! rätt lik dig.

G

ah, nu ska jag inte lägga upp mer bilder på ett bra tag eller ah, kanske imon höhö hejdå :)

precis när jag ville säga att jag saknade dig
så kom det sista som jag ville höra från dig
jag saknade dig men nu är det kört, förevigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0