saknar dig bästi

hellu, nu ska jag snart stänga av datorn eller ah jag tro det iallafall, sitter och snacka med kenny som är vääääldigt social verkligen. Imorgon kommer emma hit och vi ska väl va ute i det fina vädret. natti








älskade bästavän, jag saknar dig något enormt! vi har inte träffats på över 2 veckor.
Jag saknar dig så jävla mycket, hoppas du försstår det.
vi får ses snart , vi ska ses så jävla mycket på lovet josefin.
jag är rädd att förlora dig du ä en riktig vän du ä inte som vissa andra här i ljungby.
men ah, denise saknar sin lilla josefin ahonen !♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

åååh, jag saknar dig med denise..



BIG LOVE

2010-06-28 @ 11:41:25
URL: http://jjosefinahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0