sticker och grilla (mp)

herregud vad skönt väder det är ute, på morgonen stack jag,ebba ner till kronoskogen och mötte  ,eric,rikard,oskar,albin,danne,victor,rasmus och där mötte man också sara,hanna och emma, vi spelade fotboll och volleyboll ville bara säga att eric och rikard suger verkligen på volleyboll fast ne..., sen stack vi hem till mig för att hämta pengar, bråkade visst med mamma och kallade henne elaka ord bra jobbat denise! inga pengar till mig nene det fick jag inte.. haha efter vi hade varit hemma hos mig  stack jag och ebba till maxi och köpte godis typ eller ah vad vi ska kalla det, efter det stack vi t badet där sara och emma kom senare, sen kom alla killarna och guud vad dom blötte ner mig så fick bada med kläderna på sen puttade jag typ i eric haha så jädrans kul hadevi och gissa vem som skämde ut sig när anton gick på daniel?! jo shena denise sårklart jag ä erkligen expert på det haha.. Nu sitter jag halvnaken med högsta volym och spela baby-justin bieber och massa andra låtar ska byta om vafan o  fixa mig lite snabbt sen sticker upp t elvira en stund och hälsa på henne, sen t ebba och sen till hemköp och mötta upp sara och dom sen till  stensberg där vi ska grilla med matte,danne,vicke,sebbe,oskar,sara,hanna,emma, och ah ngr till? pappa ska jobba natt ikväll så jag får sticka till mamma och sova där boooooring jagvet men nu sa jag göra mina små äranden vi hörs i morgon tro jag eller ah puss:)


jag och eric vännen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0