summer 2010

här skiver jag lite om mitt sommarlov, kommer nog inte hinna blogga jätte mycket under sommaren ska delvis träna och tävla mycket i olika städer i sverige und kanske danmark.

23/6-28/6
 ~ sticker till halmstad, midsommar kommer bli i mellby och sen tillbaks till halmstad och fira med massa fina vänner + martin,adam kommer t halmstad med. Hoppas på bra väder t midsommar vafan

2/6 -4/7 ~ sticker jag och mamma och syster till göteborg och tävlar världsungdomsspelen på ullevi som jag har längtat efter i ett helt år och snart är det dags, lördag-slägga sändag-diskus, kula. fredagen på dan bli det shopping i centrum och hela helgens kvälar blir det liseberg och träffa massa av friidrottsvänner fr sverige!

resten av sommaren tillbringar jag nog nere i halmstad, i stugan med massa av vänner och ska ha sjukt kul, helgerna ska ja tävla friidrott, 9-11/7  och  17-19/7 åker jag delvis till helsingborg och halmstad för att tävla stora tävlingar, sen bli det av till halmstad igen och sola, bada ,festa och ah allting,

v.30 kommer elvira ner t halmstad hoppas jag, om hon inte hinner hem t den 1 augusti blir det ( läs raden ner )

1/8 drar jag emma,martin,adam,deas, (julia o anna) om dom vill ;p till rix fm och ha kul som faen, sen hem till ngn o ah behövs inte skrivas.


förlåt anna karlsson , var  bara tvungen det var för bra!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Tackar för din röst :D kram

2010-06-14 @ 11:54:31
URL: http://myzaans.se
Postat av: annaak

nu fattar jag inte vad du menar med "förllåt anna karlsson, va bah tvungen+;)<3

2010-06-17 @ 09:56:30
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0