tjenixen

hejsan kom nyss hem från farmor, tiden blev lite mer än vad jag hade trott =) öhm, just nu sitter jag och snacka med robert kronberg på facebook, så jävlans coolt ä det, ja han är jätte känd som friidrottare och är väldigt duktig.  men vi hörs i morgon nu ska jag fortsätta kolla runt och lyssna på musik, kyss!
                                                                        
Robert Kronberg den 22 juni kl. 22:54 Anmäl
Hej Denise!
Hur känner vi varandra?

Mvh Robert
                                                                          

Denise Petersson den 22 juni kl. 23:15
hej, vi känner inte varandra..
men en gång när jag var på en friidrottstävling träffade jag och min kompis dig

                                                                           
Robert Kronberg den 22 juni kl. 23:21 Anmäl
Ok, vad tävlar du i för grenar och hur gammal är du?
                                                                           
Denise Petersson den 22 juni kl. 23:22
spjut,diskus,slägga o kula typ ska fylla 14
                                                                           
Robert Kronberg den 22 juni kl. 23:23 Anmäl
Kul att du håller på med kast, satsa rejält så kommer du komma långt :)!
                                                                          
Lycka till Denise :)

Kram
                                                                         
Denise Petersson den 22 juni kl. 23:25
ja, det ska jag göra ! :)
tack

Kommentarer
Postat av: sara

vf tränar du inte längre :O!!

2010-06-24 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0