22 dagar kvar

fattar ni hur lycklig jag äe om ungefär 22 dagar sitter jag i bilen upp till göteborg och är taggad som faen!
ska tävla världsungdomsspelen Sveriges STÖRSTA  friidrottstävling, som olika länder åker till bla, Sverige,Norge,Danmark,Tyskland,Finland och några från Polen. Å mina danska vänner ska oxå dit.
2 heldagar på ullevi och kvällarna på liseberg och ha kul som fan, eller ah det roligatse kommer ju bli på dagarna när man tävlar på sveriges största arena efter globen, så glad är jag att jag ska åka dit.
här får ni några bilder på ullevi men nu ska ja ut o träna pusshej,


ULLEEEEEEEEEEEEVI

ULLLLLEEEEVI MED TYP 5000 PERSONER.

världsungomsspelen

inne på arenan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0