ännu en bra dag

tjenixen, idag har dagen varit ganska okej faktiskt, efter atta jag hade försovit mig gick jag jag ut och träffade viktor,oskar,emma,anna,emelie sen stack vi typ till hagön elr någont och hade det ganska kul. Sen skulle vi bada med jag vågade inte nu framför helgen som kommer nu. Sen skulle jag äta efter ätandet tränade jag diskus åh fyfan vad jag blev glad asso jag kastade skit bra! sen stack vi till hagön igen och då kom det en bil alla andra va framför mig i bilen satt det några killar kanske i 25 årsåldern och stanade bilen och sa " hej sexy hoppa in " alla typ häll på och emma blev fett rädd så hon sprang iväg, sen kom dom t mig och bara kom jag bara kom själva, tro ni inte att dom kom och kallade mig baby sen?! herregud vilka sjuka människor det finns, på hagön träffade vi många och jag råkade sparka oskar så han fick en blåtira o nästan grät, sen skulle jag skrika till dennis älskling så råkade jag slå till sebastian herregud, sen gick vi på standen. Nu sitter jagf och väntar på min älskade kycklingsallad, bilderna ä sega att ladda upp så ni får bilderna imon lr tisdag! puss

anna sötnos

Kommentarer
Postat av: annaak

tack för denna otorligt braiga bästa helgen finadu denise !:)<3

hahauuuh, i'm really hot!



+ få jag bilder ifrån halmstad typ när jag är inloggad?

men ska t åhus imon, så måste sova, godnatt! :)<3

2010-06-26 @ 22:52:04
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0