01.48

hehe min dag har verkligen varit toppen, började med att vi åkte till mellbystand t våra kompisar där, och så åt vi god mat och lekte ngn poängjakt som inte alls va så kul haha.. sen skulle vi ner till campingen där man såg massor av ljungbyfolk som jag känner,sen gick vi ner till havet där samuel o johannes och dom andra skulle bada sjölv hade jag inga kläder med mig så kunde inte bada. Senare på kvällen skjutsade mamma mig till halmstad och här var det verkligen sjukt kul! jag gick till emma och annas studa där claudia och viktor var, haha det var sjukt pinsamt! vi satt bara och snackade sen var det dans på kvällen så vi gick det och jävla vad bra dansbands låtar dom har. Vi var typ med ngn emmelie? så vi satte oss vid gräset jag, emma,anna,emmelie,oscar,viktor med två as snygga killar jesper och adam elr ngt, sen kom typ två stycken 19 åringar och snackade haha sen kom typ 3 stycken as fulla tjejer och snackade med oss, om ngt  studområde som började på B? jag bara bankok i thailand, hon skrattade som fan haha så jävla kul. Sen gick jag,viktor,oscar,emma,anna hem till dom och bara snackade och myste. Vid 1 tiden skulle vi ner och möta oskar som var påväg till halmstad men det var mörkt så jag gick hem, så nu sitter jag här och ska snart sova med en lääsk i handen och jag har tagit massa av bilder idag, vi ses imorgon.


jag och syster

jag och bror

mamma och syster vid stranden

jag saknar när vi var som en riktig family..

hoppade i sanddynorna

HAHAHAHAH abbe, :D

jag, i det härliga vädret !♥

syster och bror. Älskar er

hehe, och jag just nu.


tack alla för en underbar fin midsommar, ett stort tack till mina vänner i halmstad
som gjorde kvällen bäst ! kommer aldrig glömma midsommarafton 2010 puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0