söndagen den 27 juni

hey, fundera på att gå ut nu elr cykla in till stan själv i detta underbara vädret! nu är det ungefär 27 grader i halmstad, så underbart jag älskar verkligen halmstad iaf när det är varmt ute eller vad säger ni ? hihi .Jag saknar mina fina vänner som har åkt hem fast många är kvar men ändå. Om en stund ska jag ut och träna kula och köra med hantlen eller så ska jag ner till standen och ligga och schteka i solen.Men här får ni ngr bilder eller ah kanske inte jätte många men vi ses! /D E N I S E 
jag vill verkligen inte åka hem, trivs bäst här med världens finaste vänner  «:


jag o anna, tro att vi bjuder ganska stort

love it !

ni får säkert mer bilder senare ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0